.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دشمن هرگز نمی خوابد
علی حجازی
دشمن هرگز نمی خوابد

دو دهه پس از پایان جنگی تحمیلی و نفس گیر شکوفایی کشور بزرگ ما هر روز از فاز ی وارد فاز دیگری می شود و پیشرفت ها یکی پس از دیگری سر بر می آورد .
ما در كوران دفاع مقدس به اين نتيجه رسيديم كه بايد خود را باور كنيم و با تكيه بر توانمندي‌هاي خود ـ به ويژه جوانان مان ـ كشور را اداره نماييم. تأثير اين خودباوري، بعد از جنگ در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و فناوري‌هاي نوين دفاعي، نمود فزاينده‌اي داشت.
تجارب سیاسی ،اقتصادی،نظامی و از همه مهمتر حس خود باوری فراوانی در جامعه پدیدار شد که وقوع آن پیش از این ممکن نبود. دفاع مقدس ما در زمينه هاي مختلف. توانست معادلات جهاني را بر هم زند و تحليل هاي شرق و غرب را نقش بر آب سازد.این ها تنها بخشی از دست آورد های عظیمی ست که در کشاکش رسیدن به مفهوم واقعی استقلال بدست آمد.
مهر تایید را اما رهبری فرزانه انقلاب زدند که فرمودند:« جنگ، حقيقتاً كوره‏اى بود كه جوانان و بقيه مردم را آب‌ديده كرد.» استقلال بدست اما بهایش خون جوانانی بود که بی منت فدا شد.فدای لبیک به امام .آنچه در طول سال های دفاع مقدس رخ داده را می توان الگویی برای سالهای پس از آن نیز دانست.سالهایی که شاید در ظاهر درگیر جنگ نباشیم اما این تنها ظاهر ماجرا ست چرا که دشمن هرگز نمی خوابد و این یعنی لزوم هوشیاری و وحدت.
شکی نیست که روش های مقابله دشمن در طول این سالها تغییرکرده است بنابر این تغییر رویکردهای بسیج بیست میلیونی را نیز طلب می کند .
امید این است همچنانکه روزگاری در دوران دفاع مقدس بسیج سرآمد دشمنش بود امروز نیز در جبهه های مختلف بر تعدد دشمنانش غلبه کند چرا که از این لشگر مخلص خدا همواره بعنوان حافظ استقلال کشور یاد شده است..

علی حجازی شهردار ساری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منتقد 5 مهر 1389
جناب آقای حجازی.شهردار محترم ساری. 1-اینکه در کوران جنگ و یا بهتر بگویم در کوره جنگ همه ذوب و آب دیده شده اند درست است و با این خودباوری کشور به دست افرادی که صلاحیت داشته اند اداره شد و هر کدام جای خود را به دیگری داده اند. شما در اظهارات خود فرموده اید که کشور را باید به جوانان دهیم و آنها اداره نمایند. این سوال اساسی پیش می آید که آیا وقت آن نرسیده که شما به افتخار بازنشستگی نایل آیید و ساری را به دست فرد جوانتر و یا بهتر بگویم متخصص تری بدهید تا در اداره شهر بهتر عمل نماید و این خودباوری را در وی بارور نماییم.کمی بیاندیشید. ما ممنون دار زحمات شما هستیم ولی بهتر از این هم می توان برای شهر عزیزمان ساری کار کرد. اکر شما سری به مراکز استان های دیگر بزنید متوجه محرومیت ساری می شوید و نیاز نیست که به دیگر کشورها برویم و پایتخت آنها را نگاه کنیم و دستاوردهای فرنگی بیاوریم.
2-همه ما در مقابل مقام شامخ شهیدان سر تعظیم فرود آورده و خاک تربت پاکشان را طوطیای چشمانمان می کنیم و می دانیم که اگر امروز استقلا و کمی آزادی داریم از وجود و روح مبارک آنهاست. ولی آقای شهردار شما چقدر مانند شهدا کار می کنید و آیا به درد دل محرومان و حتی خانواده شهدا گوش می دهید؟ آیا حداقل شنونده خوبی هستید حالا حل کردن مشکل پیش کش شما!!! که در ملاقات های عمومی خود اکثریت مایوس از جانب شما بر می گردند. شهدا خون خود را اهدا نمودند و در طبق اخلاص گذاشتند تا من و تو راحت و درست زندگی کنیم. آقای شهردار در یک اقدام انقلابی کمسیون ماده 100 خود را جمع کنید و به جای شهر فروشی شهر را مانند بسیجی های سال 60 و 70 درست جمع و جور نمایید و به جای اینکه با افسوس در شهر قدم بزنیم با افتخار در شهر قدم بزنیم و بگوییم شهردار ما این و آن اقدام را انجام داد که خداوند مزد این پاداش را به شما در آخرت عطا خواهد نمود.
3-آقای شهردار خوب است که شما به تغییر روش در مقابله با دشمن را باور و اعتقاد دارید؛ خوشحالم. آقای شهردار. پس باید به این اعتقاد داشته باشید که در جامعه کنونی باید شهر را با روش دیگری اداره نمود و روش های قدیمی را باید کنار گذاشت.پس اگر ماندید بدانید که باید با روش های جدید همراه با متد روز شهر را اداره نمود.
آقای شهردار این سخنان را که بیان شد از روی دلسوزی بود و نه تخریب شما من نه شما را در جایگاهی می دانم که شما را امیر کبیر ساری بدانم که این نشان اصلاً برازنده شما نیست زیرا در تاریخ خوانده ام که آن بزرگ مرد چه تحولات شگرفی در کشور ایجاد کرد ولی شما را خدمتگزاری می دانم که دلتان برای شهر می سوزد و دوست دارید کار کنید. پس خدمتگزاری نعمتی است که خداوند به هر بنده ای عطا نمی نماید و هر فردی را لایق آن نمی داند.موفق باشید.
نا شناس 8 مهر 1389
جناب حجازی خوب است که جنگ را به یاد داری و اینکه وامدار خون شهدا هستیم
اما در مقابل این خون شهدا برای شهر ساری چه کردی تا بدهی خود را به شهدا داده باشی
مگر نه این است که پروژه ملی را به گردن مردم ساری انداخته ای تا رقم بیش از سی میلیارد تومانی را از جیب مردم ساری پرداخت کنی تا خود را نزد استاندار امیر صغیر نشان دهی !! جهت یاداوری منظور همان صورتجلسه ای است که در زمان شفقت این بار را بر دوش مردم ساری نهادی در شهری که خیابان های آن مشکل اسفالت دارد این امر چه معنی می دهد ؟
بهتر است از شعار کم کنی و بر مبلغ بیفزایی و از امارتی که برای خود ساخته ای اندکی فاصله بگیری و این را بدانیم با تغییر دکور دفتر و ماشین مشکل مردم حل نمی شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.